Zelený otravný mužíček Alzák na vás skáče z televize, z plakátů, z YouTube. A očividně funguje, protože tržby firmy se zvyšují každým rokem. Má v dnešní době gigantů typu Alza.cz, Mall.cz nebo CZC.cz vůbec smysl provozovat malý nebo střední e-shop s elektronikou?
Možná budete skeptičtí, ale faktem je, že pro získání věrných a vracejících se zákazníků nemusíte být velká firma s obrovským rozpočtem na reklamu a širokým sortimentem výrobků. Podstatné je najít si správnou cílovou skupinu a s tou pak pracovat, nebo mít v nabídce sortiment, který zákazník ve velkých e-shopech nenajde. Ať už se jedná o specializované vychytávky typu příslušenství k mikroskopům, doplňky pro tuning počítačů, nebo o distribuci lokálních výrobců.
Každé větší město má aspoň jeden klasický obchodní dům, kde najdete všechny potřeby pro domácnost, od nádobí, přes sklo, doplňky do bytu až po drobnou elektroniku. A protože lidé budou vždycky potřebovat dokoupit pár drobností, je velká šance, že se obchodní domy udrží, přestože můžou zvenku vypadat jako relikty dob minulých.
Mít společně s kamennou prodejnou i e-shop je velká výhoda. Přímo v regálech vystavíte jen to nejprodávanější a zbytek budete mít na skladu. Zákazníci si vše mohou vybrat v pohodlí domova a na prodejně jen vyzvednout. A pravděpodobně si k tomu přikoupí i pár dalších věcí. Baterek a žárovek doma není nikdy dost.
Zatímco vést e-shop pro větší firmu je záruka vcelku pravidelného příjmu, pokud chcete být vlastním pánem, musíte se ohánět. A u elektroniky to platí zvlášť. Zatímco v oblečení ještě pořád jede fast fashion a s trochou štěstí se uživí i padesátý obchod s tričky s potiskem, nový mobil, foťák nebo počítač si kupujete maximálně tak jednou za sezónu.
Navíc jako začínající e-shop si budete muset vybudovat pověst a nabídnout něco navíc, jinak vás suverénně převálcují nabídky větších konkurentů. Buďte aktivní na sociálních sítích, zapojujte se do diskuzí, dávejte odborné rady a až pak nabízejte své produkty.
Už jste aktivní, lidé o vás vědí a začínají nakupovat. Na Vánoce se tržby zvýší, protože elektronika je oblíbený dárek pod stromeček. Objednáte zásoby do skladu, abyste nezklamali zákazníky. Jenže pak přijde leden a rapidní propad. Máte zboží, ale ne kupce. Rádi byste zaplatili další rok fungování domény, reklamy na Facebooku, hodil by se i větší sklad, abyste konečně uvolnili prostor u vás doma v pracovně. A možná i další pracovní síla, protože prosincový maraton už si nechcete zopakovat. Kde ale vzít peníze?
Řešením je požádat o půjčku v bance, což ale může trvat. Nebo využít služeb firem, jako je Lemonero. Jestli máte e-shop na Shoptetu, Eshop-rychle nebo Upgates máte vyhráno. Nainstalujete si doplněk a ten vám spočítá, na jak vysokou částku dosáhnete. Pak už zbývá jen vyplnit pár online formulářů a peníze máte do tří dnů na účtě. Konec stresů v okurkové sezóně.
Po odeslání formuláře se dostanete na nezávaznou aktivaci v administraci Vaší platební brány nebo e-shopu. Aktivace i vyhodnocení je zcela zdarma a k ničemu se nezavazujete.
Pokračováním beru na vědomí, že Lemonero s.r.o. bude zpracovávat uvedené osobní údaje za účelem vyřízení mých požadavků a souvisejících operací. Bližší informace o zpracování, včetně informací o mých právech a odvolatelnosti souhlasu s oslovováním, naleznu v Zásadách ochrany osobních údajů.
Nyní můžete přejít do administrace svého e-shopu,kde dojde k vyhodnocení.
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat produkt GoPay Financing v GoPay monitoru pod záložkou Financování (viz návod níže).
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat Podnikatelský úvěr v klientském portálu Comgate (viz návod níže).
Pokračováním berete na vědomí, že Lemonero s.r.o. jako správce bude zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem vyřízení Vašich požadavků. Bližší informace naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Udělený souhlas lze odvolat na e-mailu info@lemonero.cz.
Nyní si stačí aktivovat doplněk v administraci Vašeho
e-shopu. Nejpozději následující pracovní den Vás pak budou kontaktovat naši specialisté na financování e-shopů.
Co nevidět se Vám ozveme a zjistíme
možnosti financování vašeho e-shopu.