Víte o chodu svého e-shopu opravdu vše? Máme pro vás test z finančního řízení, který ověří vaše znalosti.
Ověřit své znalosti

Blog

Filtrovat dle kategorie:

Jak Srovname.cz pomáhá e-shopům optimalizovat reklamní výdaje a získat nové objednávky

Jak Srovname.cz pomáhá e-shopům optimalizovat reklamní výdaje a získat nové objednávky

Pojďme se podívat, jak může Srovname.cz pomoci vašemu podnikání, ať už se jedná o vánoční sezónu nebo jiná klíčová prodejní období.

Pojďme se podívat, jak může Srovname.cz pomoci vašemu podnikání, ať už se jedná o vánoční sezónu nebo jiná klíčová prodejní období.

Číst článek
Číst článek

Nové partnerství Lemonero s účetní firmou DYPE: Transformace účetního prostředí pro podniky

Nové partnerství Lemonero s účetní firmou DYPE: Transformace účetního prostředí pro podniky

Objevte nové možnosti, které přináší partnerství Lemonero s účetní firmou DYPE. Toto spojení předního poskytovatele online financování a top účetní firmy zvyšuje efektivitu a snižuje náklady pro vaše podnikání. Čtěte více o tom, jak můžete využít inovativní účetní služby a podpořit růst vaší firmy.

Objevte nové možnosti, které přináší partnerství Lemonero s účetní firmou DYPE. Toto spojení předního poskytovatele online financování a top účetní firmy zvyšuje efektivitu a snižuje náklady pro vaše podnikání. Čtěte více o tom, jak můžete využít inovativní účetní služby a podpořit růst vaší firmy.

Číst článek
Číst článek

Udržitelné iniciativy – 9 možností zelené transformace pro menší a střední e-shopy

Udržitelné iniciativy – 9 možností zelené transformace pro menší a střední e-shopy

Ať už je váš byznys velkým hráčem nebo novým přírůstkem na trhu, potřeba zavedení „zelených“ iniciativ je stále evidentnější. V článku se podíváme, jak na to.

Ať už je váš byznys velkým hráčem nebo novým přírůstkem na trhu, potřeba zavedení „zelených“ iniciativ je stále evidentnější. V článku se podíváme, jak na to.

Číst článek
Číst článek

Rozšiřte své e-commerce obzory: Průvodce na cestě k zahraniční expanzi vašeho e-shopu.

Rozšiřte své e-commerce obzory: Průvodce na cestě k zahraniční expanzi vašeho e-shopu.

Přemýšlíte o rozšíření vašeho prosperujícího e-shopu mimo hranice České republiky a nevíte, jak na to? Náš průvodce vás provede procesem bezpečného a efektivního vstupu na zahraniční e-commerce trhy.

Přemýšlíte o rozšíření vašeho prosperujícího e-shopu mimo hranice České republiky a nevíte, jak na to? Náš průvodce vás provede procesem bezpečného a efektivního vstupu na zahraniční e-commerce trhy.

Číst článek
Číst článek

Krizové řízení s Lemonero – jak překonat náročné období v byznysu?

Krizové řízení s Lemonero – jak překonat náročné období v byznysu?

Ať už je váš e-shop jakkoli úspěšný, nikdy nemůže být 100% imunní vůči nepředvídaným krizím. Záchranný kruh vám podá správné krizové řízení – jak na něj?

Ať už je váš e-shop jakkoli úspěšný, nikdy nemůže být 100% imunní vůči nepředvídaným krizím. Záchranný kruh vám podá správné krizové řízení – jak na něj?

Číst článek
Číst článek

Diverzifikací produktů vašeho e-shopu k novým zákazníkům: 5 kroků k úspěchu

Diverzifikací produktů vašeho e-shopu k novým zákazníkům: 5 kroků k úspěchu

Spoléhat se dlouhodobě na ty samé produkty se některým značkám sice vyplácí, není to však vhodné pro všechny. Jak diverzifikovat nabídku vašeho e-shopu?

Spoléhat se dlouhodobě na ty samé produkty se některým značkám sice vyplácí, není to však vhodné pro všechny. Jak diverzifikovat nabídku vašeho e-shopu?

Číst článek
Číst článek

Marketing s nízkým rozpočtem: jak i malé e-shopy mohou oslnit zákazníky?

Marketing s nízkým rozpočtem: jak i malé e-shopy mohou oslnit zákazníky?

Trh je napříč různými segmenty přehlcen velkými jmény, zazářit však mohou i ta menší – a to bez astronomických částek investovaných do marketingu. Jak na to?

Trh je napříč různými segmenty přehlcen velkými jmény, zazářit však mohou i ta menší – a to bez astronomických částek investovaných do marketingu. Jak na to?

Číst článek
Číst článek

Cookie apokalypsa v Google Chrome: co pro vás znamená a jak se na ni připravit?

Cookie apokalypsa v Google Chrome: co pro vás znamená a jak se na ni připravit?

Google Chrome ještě tento rok přestane podporovat cookies třetích stran. O co ale vlastně jde? A požaduje se po vás nějaká akce, aby váš e-shop nebyl ohrožen?

Google Chrome ještě tento rok přestane podporovat cookies třetích stran. O co ale vlastně jde? A požaduje se po vás nějaká akce, aby váš e-shop nebyl ohrožen?

Číst článek
Číst článek

ESG: zkratka pro důležité principy, které byste i vy měli začít implementovat

ESG: zkratka pro důležité principy, které byste i vy měli začít implementovat

Implementace ESG principů zvýší důvěryhodnost vaší značky, posílí operační efektivitu a přinese vám konkurenční výhodu. O co přesně se jedná a jak na to?

Implementace ESG principů zvýší důvěryhodnost vaší značky, posílí operační efektivitu a přinese vám konkurenční výhodu. O co přesně se jedná a jak na to?

Číst článek
Číst článek

Nový rok, nová příležitost k růstu vašeho e-shopu: jak v aktuálním období prosperovat?

Nový rok, nová příležitost k růstu vašeho e-shopu: jak v aktuálním období prosperovat?

Vánoční boom už je nějakou dobu za námi. Že zákazníci nyní nejsou ochotni nakupovat? Omyl – přistupujte k vašim strategiím chytře a můžete prosperovat!

Vánoční boom už je nějakou dobu za námi. Že zákazníci nyní nejsou ochotni nakupovat? Omyl – přistupujte k vašim strategiím chytře a můžete prosperovat!

Číst článek
Číst článek

Hacknutí facebookového reklamního účtu: jak mu předejít a co dělat, když k němu dojde?

Hacknutí facebookového reklamního účtu: jak mu předejít a co dělat, když k němu dojde?

Bezpečnostní hrozby jsou všude, a to platí i pro facebookové reklamní účty. Existuje několik technik, jak předejít hacknutí a jak postupovat, když už nastane.

Bezpečnostní hrozby jsou všude, a to platí i pro facebookové reklamní účty. Existuje několik technik, jak předejít hacknutí a jak postupovat, když už nastane.

Číst článek
Číst článek

Analýza konkurence: 7 jednoduchých kroků, jak ji provést

Analýza konkurence: 7 jednoduchých kroků, jak ji provést

Každý, kdo chce zazářit na e-commerce trhu, musí provést řadu důležitých kroků. Jedním z nich je analýza konkurence – díky ní vyniknete a získáte si zákazníky.

Každý, kdo chce zazářit na e-commerce trhu, musí provést řadu důležitých kroků. Jedním z nich je analýza konkurence – díky ní vyniknete a získáte si zákazníky.

Číst článek
Číst článek

Jak na poslední chvíli vytěžit z vánoční sezóny maximum?

Jak na poslední chvíli vytěžit z vánoční sezóny maximum?

Vlivem každodenních provozních činností řada e-shopů není na vánoční sezónu dostatečně připravena. Jak z ní můžete vytěžit maximum na poslední chvíli?

Vlivem každodenních provozních činností řada e-shopů není na vánoční sezónu dostatečně připravena. Jak z ní můžete vytěžit maximum na poslední chvíli?

Číst článek
Číst článek

Stabilní růst e-shopu i po Black Friday – několik cest, které vám jej zajistí

Stabilní růst e-shopu i po Black Friday – několik cest, které vám jej zajistí

Black Friday přináší všem e-shopům příležitost maximalizovat svůj zisk a dosáhnout exponenciálního růstu. Ten však po akci může pominout – jak tomu zabránit?

Black Friday přináší všem e-shopům příležitost maximalizovat svůj zisk a dosáhnout exponenciálního růstu. Ten však po akci může pominout – jak tomu zabránit?

Číst článek
Číst článek

Jak přesvědčit zákazníky k nákupu během Black Friday: 6+1 strategie

Jak přesvědčit zákazníky k nákupu během Black Friday: 6+1 strategie

Blíží se Black Friday – akce, na kterou netrpělivě čekají všichni, kdo chtějí razantně ušetřit za produkty. Jak přesvědčit zákazníky k nákupu během tohoto svátku?

Blíží se Black Friday – akce, na kterou netrpělivě čekají všichni, kdo chtějí razantně ušetřit za produkty. Jak přesvědčit zákazníky k nákupu během tohoto svátku?

Číst článek
Číst článek