Přemýšlíte o rozšíření vašeho prosperujícího e-shopu mimo hranice České republiky a nevíte, jak na to? Náš průvodce vás provede procesem bezpečného a efektivního vstupu na zahraniční e-commerce trhy.
Přemýšlíte o rozšíření vašeho prosperujícího e-shopu mimo hranice České republiky a nevíte, jak na to? Náš průvodce vás provede procesem bezpečného a efektivního vstupu na zahraniční e-commerce trhy.
Ať už je váš e-shop jakkoli úspěšný, nikdy nemůže být 100% imunní vůči nepředvídaným krizím. Záchranný kruh vám podá správné krizové řízení – jak na něj?
Ať už je váš e-shop jakkoli úspěšný, nikdy nemůže být 100% imunní vůči nepředvídaným krizím. Záchranný kruh vám podá správné krizové řízení – jak na něj?
Spoléhat se dlouhodobě na ty samé produkty se některým značkám sice vyplácí, není to však vhodné pro všechny. Jak diverzifikovat nabídku vašeho e-shopu?
Spoléhat se dlouhodobě na ty samé produkty se některým značkám sice vyplácí, není to však vhodné pro všechny. Jak diverzifikovat nabídku vašeho e-shopu?
Trh je napříč různými segmenty přehlcen velkými jmény, zazářit však mohou i ta menší – a to bez astronomických částek investovaných do marketingu. Jak na to?
Trh je napříč různými segmenty přehlcen velkými jmény, zazářit však mohou i ta menší – a to bez astronomických částek investovaných do marketingu. Jak na to?
Google Chrome ještě tento rok přestane podporovat cookies třetích stran. O co ale vlastně jde? A požaduje se po vás nějaká akce, aby váš e-shop nebyl ohrožen?
Google Chrome ještě tento rok přestane podporovat cookies třetích stran. O co ale vlastně jde? A požaduje se po vás nějaká akce, aby váš e-shop nebyl ohrožen?
Implementace ESG principů zvýší důvěryhodnost vaší značky, posílí operační efektivitu a přinese vám konkurenční výhodu. O co přesně se jedná a jak na to?
Implementace ESG principů zvýší důvěryhodnost vaší značky, posílí operační efektivitu a přinese vám konkurenční výhodu. O co přesně se jedná a jak na to?
Vánoční boom už je nějakou dobu za námi. Že zákazníci nyní nejsou ochotni nakupovat? Omyl – přistupujte k vašim strategiím chytře a můžete prosperovat!
Vánoční boom už je nějakou dobu za námi. Že zákazníci nyní nejsou ochotni nakupovat? Omyl – přistupujte k vašim strategiím chytře a můžete prosperovat!
Bezpečnostní hrozby jsou všude, a to platí i pro facebookové reklamní účty. Existuje několik technik, jak předejít hacknutí a jak postupovat, když už nastane.
Bezpečnostní hrozby jsou všude, a to platí i pro facebookové reklamní účty. Existuje několik technik, jak předejít hacknutí a jak postupovat, když už nastane.
Každý, kdo chce zazářit na e-commerce trhu, musí provést řadu důležitých kroků. Jedním z nich je analýza konkurence – díky ní vyniknete a získáte si zákazníky.
Každý, kdo chce zazářit na e-commerce trhu, musí provést řadu důležitých kroků. Jedním z nich je analýza konkurence – díky ní vyniknete a získáte si zákazníky.
Vlivem každodenních provozních činností řada e-shopů není na vánoční sezónu dostatečně připravena. Jak z ní můžete vytěžit maximum na poslední chvíli?
Vlivem každodenních provozních činností řada e-shopů není na vánoční sezónu dostatečně připravena. Jak z ní můžete vytěžit maximum na poslední chvíli?
Black Friday přináší všem e-shopům příležitost maximalizovat svůj zisk a dosáhnout exponenciálního růstu. Ten však po akci může pominout – jak tomu zabránit?
Black Friday přináší všem e-shopům příležitost maximalizovat svůj zisk a dosáhnout exponenciálního růstu. Ten však po akci může pominout – jak tomu zabránit?
Blíží se Black Friday – akce, na kterou netrpělivě čekají všichni, kdo chtějí razantně ušetřit za produkty. Jak přesvědčit zákazníky k nákupu během tohoto svátku?
Blíží se Black Friday – akce, na kterou netrpělivě čekají všichni, kdo chtějí razantně ušetřit za produkty. Jak přesvědčit zákazníky k nákupu během tohoto svátku?
V našem článku se podíváme blíže na svátek Black Friday a jeho pojetí ve světě e-commerce. A řekneme, jak z něj váš e-shop může vytěžit maximum.
V našem článku se podíváme blíže na svátek Black Friday a jeho pojetí ve světě e-commerce. A řekneme, jak z něj váš e-shop může vytěžit maximum.
Vymyslet ten správný název pro e-shop je mnohem náročnější činností, než se zdá. Trávit nad ní však dlouhé měsíce je kontraproduktivní. Jak na to?
Vymyslet ten správný název pro e-shop je mnohem náročnější činností, než se zdá. Trávit nad ní však dlouhé měsíce je kontraproduktivní. Jak na to?
Zákazníci jsou srdcem každého byznysu. Budování jejich základny by tedy mělo být jednou z hlavních priorit i e-shopů. Jak na to? Přečtěte si naše tipy.
Zákazníci jsou srdcem každého byznysu. Budování jejich základny by tedy mělo být jednou z hlavních priorit i e-shopů. Jak na to? Přečtěte si naše tipy.
Po odeslání formuláře se dostanete na nezávaznou aktivaci v administraci Vaší platební brány nebo e-shopu. Aktivace i vyhodnocení je zcela zdarma a k ničemu se nezavazujete.
Pokračováním beru na vědomí, že Lemonero s.r.o. bude zpracovávat uvedené osobní údaje za účelem vyřízení mých požadavků a souvisejících operací. Bližší informace o zpracování, včetně informací o mých právech a odvolatelnosti souhlasu s oslovováním, naleznu v Zásadách ochrany osobních údajů.
Nyní můžete přejít do administrace svého e-shopu,kde dojde k vyhodnocení.
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat produkt GoPay Financing v GoPay monitoru pod záložkou Financování (viz návod níže).
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat Podnikatelský úvěr v klientském portálu Comgate (viz návod níže).
Pokračováním berete na vědomí, že Lemonero s.r.o. jako správce bude zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem vyřízení Vašich požadavků. Bližší informace naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Udělený souhlas lze odvolat na e-mailu info@lemonero.cz.
Nyní si stačí aktivovat doplněk v administraci Vašeho
e-shopu. Nejpozději následující pracovní den Vás pak budou kontaktovat naši specialisté na financování e-shopů.
Co nevidět se Vám ozveme a zjistíme
možnosti financování vašeho e-shopu.