Nakupování zboží ve velkém má mnoho výhod, díky kterým můžete znásobit profit vašeho e-shopu. Jaké to jsou a jak se u těchto nákupů nepopálit?
Nakupovat zboží ve velkém se může vyplatit jak větším hráčům na trhu, tak menším e-shopům. Ty však na realizaci takových nákupů často nemívají prostředky, ale ani skladové kapacity. S tím se samozřejmě dá počítat, ale ne vždycky se musí jednat o překážku.
V takových případech se může vyplatit půjčka pro začínající s.r.o., která může sloužit jak k zaplacení zásob, tak k pronájmu skladů. Stačí si vše dobře propočítat a také vybrat ověřeného poskytovatele. Ne jeden e-shop už se dost popálil – a ve finále se dostal do mínusu, který mu zadělal na dlouhodobý problém s cash flow.
Přemýšlíte, že pro svůj e-shop nakoupíte pořádné skladové zásoby? Mimo správnou kalkulaci nákladů a budoucích zisků se také ujistěte, že spolupracujete s ověřeným dodavatelem. Pakliže vám přijde vadné zboží, měli byste mít smluvně pojištěnou případnou kompenzaci. Druhá strana by také měla jasně určit, kdy vám zboží přijde, abyste správně načasovali marketingové kampaně.
Z nákupu zboží ve velkém pak můžete benefitovat následujícími způsoby.
Čas jsou peníze, což si dobře uvědomuje každý e-shopista. Pokud nakoupíte zboží ve velkém, nemusíte se na delší dobu starat o neustálé objednávání. Dobře zvažte, zda nebude na místě vzít si podnikatelský úvěr, abyste toho mohli nakoupit více. Ceny u vašeho dodavatele se totiž mohou s postupem času měnit. I když tedy za cílové množství nyní zaplatíte určitou částku, za týden už by mohla vystoupat o několik procent nahoru.
Čas můžete ušetřit také díky tomu, že nebudete mít tolik starostí s evidencí zboží. Do vašeho systému ho totiž zaevidujete jednou hromadně. Díky tomu se vám uvolní prostor pro jiné aktivity, jako je rozvoj, marketing nebo vzdělávání.
Většina dodavatelů nabízí programy, kdy můžete v případě nákupu zboží ve velkém získat značnou množstevní slevu. Díky ní pak prodejem cílovým zákazníkům vyděláte více.
Pokud navíc takovou objednávku ve velkém uděláte vícekrát, váš dodavatel vám v rámci vaší věrnosti může poskytnout ještě zajímavější neoficiální slevy. Dodavatelé si často svoje zákazníky tímto způsobem hýčkají, protože i pro ně je mnohem zajímavější prodávat větší objemy.
Jelikož budete mít produkty naskladněné ve větším množství, i vám se otevřou dveře k mnohem objemnějším prodejům. Nejčastěji jich budou využívat menší e-shopy, které zboží dále přeprodávají nebo ho používají jakožto komponent výroby jiných produktů.
Abyste se k takovým prodejům dostali, nezapomeňte pravidelně aktualizovat informaci o skladových zásobách na vašem e-shopu. Pakliže jsou prodeje ve velkém součástí vaší obchodní strategie, můžete i napřímo kontaktovat potenciální partnery a zboží jim nabízet.
Většina objemných objednávek využívá méně obalového materiálu. Například velká objednávka triček bude pravděpodobně zabalena v jedné velké vrstvě plastu, zatímco u menší může být každý produkt zabalen do svého vlastního obalu.
Ekologie je v dnešní době velice diskutovaným tématem – a řada značek prezentuje svoje ekologické zásady a úsilí přímo na webu. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí se stává prodejním argumentem, na který zákazníci slyší.
Když uděláte v průběhu času několik menších objednávek, může se lišit kvalita zboží. U jednorázového nákupu ve velkém se můžete spolehnout na konzistentní kvalitu každé položky.
Dodavatel totiž toto zboží pravděpodobně vyprodukoval najednou – ve stejném čase a na stejném místě.
Řada e-shopů prodává sezónní sortiment, který jde na dračku hlavně v určitých ročních obdobích. Pokud jste ve vašem byznysu už nějakou dobu a máte představu o přibližném obchodním potenciálu tohoto období, měli byste na základě toho plánovat zásobování.
Právě na takové sezóny se vyplatí nakupovat ve velkém. Jedině tak budete mít jistotu, že dokážete obsloužit každého zákazníka rychle. Dávejte si ale pozor, abyste se nedostali na opačný extrém a nenakoupili toho naopak moc. V takovém případě by totiž zboží mohlo ležet na skladě a postupně ztrácet na hodnotě. Ne zřídkakdy se pak stává, že jsou e-shopisti nuceni zboží prodávat pod cenou, a tak točit menší obrat.
Obecně nejsilnější sezónou jsou Vánoce, které jsou pro některé i naprostým tahounem celého roku. Pakliže zrovna přichází sezóna, kdy na základě propočtů očekáváte velké prodeje, na nákup zboží ve velkém si můžete vzít firemní půjčku od Lemonero.
Přicházíme vstříc všem e-shopistům, kteří potřebují dodat šťávu svým e-shopům – ať už pro navýšení sezónních prodejů nebo cokoliv jiného, co s provozem souvisí. Schvalujeme až 80 % žádostí, které bývají vyřízené během několika minut. Proces je tedy nesrovnatelně rychlejší oproti standardním podnikatelským úvěrům od bank.
Na závěr je potřeba zdůraznit, že impulzivní nakupování zboží nikdy nedělá dobrotu. Ať už nakupujete ve velkém či nikoliv, objednávku byste si měli vždy patřičně propočítat. S tím přichází ruku v ruce finanční strategie, kterou hlavně u začínajících e-shopů nemusí být snadné vytvořit.
Pokud je pro vás plánování podnikových financí španělskou vesnicí, nejlepší bude nechat si poradit od profesionála. Ten vám může pomoci vyhotovit marketingový výzkum a zjistit tak, jak velký je o váš produkt zájem. Současně může navrhnout i vhodné kanály propagace, na kterých můžete postavit jak krátkodobou, tak dlouhodobou marketingovou strategii.
Chcete navýšit obrat podnikání a potřebujete k tomu úvěr? Představujeme výhody krátkodobých a dlouhodobých půjček společně s tipy, jak je vybrat.
Chcete navýšit obrat podnikání a potřebujete k tomu úvěr? Představujeme výhody krátkodobých a dlouhodobých půjček společně s tipy, jak je vybrat.
Příznivé cash flow je cílem většiny podnikatelů. Ruku v ruce s tím však přichází nutnost tvorby finančního plánu. V čem vám může pomoci a jak na to?
Příznivé cash flow je cílem většiny podnikatelů. Ruku v ruce s tím však přichází nutnost tvorby finančního plánu. V čem vám může pomoci a jak na to?
Financování podnikání je dnes jednodušší než kdy dříve. Jaké benefity na vás čekají u Lemonero?
Financování podnikání je dnes jednodušší než kdy dříve. Jaké benefity na vás čekají u Lemonero?
Nakupování zboží ve velkém má mnoho výhod, díky kterým můžete znásobit profit vašeho e-shopu. Jaké to jsou a jak se u těchto nákupů nepopálit?
Nakupování zboží ve velkém má mnoho výhod, díky kterým můžete znásobit profit vašeho e-shopu. Jaké to jsou a jak se u těchto nákupů nepopálit?
Po odeslání formuláře se dostanete na nezávaznou aktivaci v administraci Vaší platební brány nebo e-shopu. Aktivace i vyhodnocení je zcela zdarma a k ničemu se nezavazujete.
Pokračováním beru na vědomí, že Lemonero s.r.o. bude zpracovávat uvedené osobní údaje za účelem vyřízení mých požadavků a souvisejících operací. Bližší informace o zpracování, včetně informací o mých právech a odvolatelnosti souhlasu s oslovováním, naleznu v Zásadách ochrany osobních údajů.
Nyní můžete přejít do administrace svého e-shopu,kde dojde k vyhodnocení.
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat produkt GoPay Financing v GoPay monitoru pod záložkou Financování (viz návod níže).
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat Podnikatelský úvěr v klientském portálu Comgate (viz návod níže).
Pokračováním berete na vědomí, že Lemonero s.r.o. jako správce bude zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem vyřízení Vašich požadavků. Bližší informace naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Udělený souhlas lze odvolat na e-mailu info@lemonero.cz.
Nyní si stačí aktivovat doplněk v administraci Vašeho
e-shopu. Nejpozději následující pracovní den Vás pak budou kontaktovat naši specialisté na financování e-shopů.
Co nevidět se Vám ozveme a zjistíme
možnosti financování vašeho e-shopu.