V rámci našeho partnerství jsme vyzpovídali CEO Srovnáme.cz Josefa Andrleho.
Zbožové srovnávače pro vás e-shopaře mohou být jedním z nejdůležitějších marketingových kanálů, které pomohou zvýšit obraty a online prodeje. Pomoci naplno využít příležitosti inzerce a promování vašich produktů na takzvaných zbožácích může právě náš krátkodobý investiční kapitál. Až 1 000 000 Kč třeba k investicím do reklamy na srovnávačích totiž můžete mít na účtu do 10 minut, na pár kliknut a plně online. Navíc bez ručení a s možností předčasného splacení.
Detailněji se na srovnávače podíváme s Josefem Andrlem, CEO ze srovname.cz, kterého jsme za tímto účelem vyzpovídali v rozhovoru.
Osobně jsem za to, že každý kanál stojí minimálně za vyzkoušení. Samozřejmě srovnávače nemusí fungovat každému, ale náklady na vyzkoušení jsou v podstatě minimální a můžete získat dlouhodobě fungující kanál.
V dnešní době už také srovnávače nefungují jenom jako prosté porovnávače cen produktů, ale plní například funkci shromažďování recenzí a často poskytují lepší filtraci v kategoriích než mají konkrétní eshopy. Plno zákazníků už svůj nákup na porovnávači rovnou začíná a byla by škoda o podobné potencionální zákazníky přijít.
V zásadě vám stačí mít funkční produktový feed a dobít do vybraných porovnávačů kredit. Registrace není nijak složitá a v případě jakéhokoliv problému vám pomůže podpora.
Nechci mluvit za ostatní srovnávače, ale pro vylepšení výkonu na Srovnáme.cz doporučujeme vložit na vaše stránky náš konverzní pixel. V takovém případě víme o tom jaké produkty a kategorie vám fungují a můžeme případně vaše výsledky optimalizovat. Bez pixelu jsme, ale slepý a jenom hádáme, kde by mohl být problém.
Dva největší hráči na českém trhu jsou Heureka.cz a Zboží.cz. A musíme přiznat, že hlavně Heureka je pro nás v mnoha ohledech inspirací. Takže tyhle dva určitě vyzkoušejte.
Srovnáme.cz je třetí největší srovnávač na českém trhu a podle mého, přiznávám zaujatého, názoru byste ho měli rozhodně také vyzkoušet.
Rozhodně neplatí, že když vám nefunguje Zboží, tak nedává smysl vyzkoušet Srovnáme či Heureku. Dokonce máme pár klientů, kterým fungujeme lépe než Heureka či Zboží.
Ve zkratce Google CSS partner je program, který vznikl na základě uznání žaloby evropské komise v roce 2017. Šlo tehdy o problém kdy Google upřednostňoval výsledky z Google nákupů před výsledky z jiných srovnávačů. Proto se rozhodl tuto situaci vyřešit vytvořením programu Comparison Shopping Services (CSS).
Ostatní srovnávače a jiní partneři CSS programu tedy mohou dodávat své výsledky přímo do výsledků hledání na pozici „Nákupy“, což dříve nemohli.
Jako hlavní výhody bych uvedl zejména tyto tři.
Registrace na Srovname.cz je zcela zdarma, jediná investice tedy bude kredit do kampaní. Co se týče nákladu na provoz kampaně tak ty se velice různí podle sortimentu, období a samozřejmě i ochoty e-shopu investovat. Obecně ale doporučujeme začít s investicí ideálně 5.000 Kč na první měsíc, abyste měli na konci měsíce dostatek dat pro vyhodnocení kampaně. Na základě výsledků si pak sami určíte další investici.
Co se týče ceny za jednotlivé prokliky tak ty se různí podle konkrétní kategorie produktů a také podle konkurence v daném segmentu. Konkrétní ceník pro jednotlivé kategorie pak naleznete na našich stránkách srovname.cz
Určitě stojí za to zmínit Mergado, které vám umožní měnit váš datový feed bez zásahu programátora. Dále vám umožní párovat kategorie eshopu a kategorie Srovname.cz což bude mít pozitivní vliv na vyšší spárovanost vašeho datového feedu.
Dále bych určitě doporučil implementovat konverzní pixel Srovname.cz. A to ideálně před spuštěním kampaně. Díky němu budete mít detailní přehled o konverzích a PNO vaší kampaně.
My pak na druhé straně dokážeme vaši kampaň podle konverzí optimalizovat a produkty, které se na vašem eshopu tolik neprodávají dokážeme z kampaně vypustit.
Pojďme se podívat, jak může Srovname.cz pomoci vašemu podnikání, ať už se jedná o vánoční sezónu nebo jiná klíčová prodejní období.
Pojďme se podívat, jak může Srovname.cz pomoci vašemu podnikání, ať už se jedná o vánoční sezónu nebo jiná klíčová prodejní období.
Trh je napříč různými segmenty přehlcen velkými jmény, zazářit však mohou i ta menší – a to bez astronomických částek investovaných do marketingu. Jak na to?
Trh je napříč různými segmenty přehlcen velkými jmény, zazářit však mohou i ta menší – a to bez astronomických částek investovaných do marketingu. Jak na to?
Google Chrome ještě tento rok přestane podporovat cookies třetích stran. O co ale vlastně jde? A požaduje se po vás nějaká akce, aby váš e-shop nebyl ohrožen?
Google Chrome ještě tento rok přestane podporovat cookies třetích stran. O co ale vlastně jde? A požaduje se po vás nějaká akce, aby váš e-shop nebyl ohrožen?
Bezpečnostní hrozby jsou všude, a to platí i pro facebookové reklamní účty. Existuje několik technik, jak předejít hacknutí a jak postupovat, když už nastane.
Bezpečnostní hrozby jsou všude, a to platí i pro facebookové reklamní účty. Existuje několik technik, jak předejít hacknutí a jak postupovat, když už nastane.
Po odeslání formuláře se dostanete na nezávaznou aktivaci v administraci Vaší platební brány nebo e-shopu. Aktivace i vyhodnocení je zcela zdarma a k ničemu se nezavazujete.
Pokračováním beru na vědomí, že Lemonero s.r.o. bude zpracovávat uvedené osobní údaje za účelem vyřízení mých požadavků a souvisejících operací. Bližší informace o zpracování, včetně informací o mých právech a odvolatelnosti souhlasu s oslovováním, naleznu v Zásadách ochrany osobních údajů.
Nyní můžete přejít do administrace svého e-shopu,kde dojde k vyhodnocení.
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat produkt GoPay Financing v GoPay monitoru pod záložkou Financování (viz návod níže).
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat Podnikatelský úvěr v klientském portálu Comgate (viz návod níže).
Pokračováním berete na vědomí, že Lemonero s.r.o. jako správce bude zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem vyřízení Vašich požadavků. Bližší informace naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Udělený souhlas lze odvolat na e-mailu info@lemonero.cz.
Nyní si stačí aktivovat doplněk v administraci Vašeho
e-shopu. Nejpozději následující pracovní den Vás pak budou kontaktovat naši specialisté na financování e-shopů.
Co nevidět se Vám ozveme a zjistíme
možnosti financování vašeho e-shopu.