Firemní procesy mohou být komplexní, na téměř každý z nich však existuje automatizace. V článku se dozvíte, jak automatizace funguje a proč ji začít využívat.
V začátcích provozu e-shopu je naprosto běžné většinu úkonů dělat manuálně. Nicméně s jeho postupným růstem se přirozeně začnou nabalovat další a další firemní procesy, které nemusí být snadné ukočírovat. V ten moment je vhodné zamyslet se nad tím, které z nich by se daly automatizovat.
V dnešní době existuje automatizace už „snad na vše“. Klíčem je správně ji nasadit – poté celému týmu můžete uvolnit spoustu času, který využijete na činnosti spojené s přímým rozvojem e-shopu. Zde máme na mysli například kvalitní zákaznickou interakci nebo plánování strategických kroků, které vás mohou vyšvihnout na samotný vrchol e-commerce.
Každý z automatizačních nástrojů funguje trošku jinak, jejich základ však bývá stejný. Fungují na principu tří základních kroků, kterými jsou:
A jak to může vypadat v praxi? Představte si například, že v rámci vašeho e-shopu nabízíte speciální akci, kdy každý ze zákazníků, který zakoupí zboží za více než 1 000 Kč, dostává 10% slevu. Buď můžete sledovat historii objednávek a manuálně každému takovému zákazníkovi poslat e-mail, nebo během pár kliknutí nastavit automatizaci, která to udělá za vás.
Spouštěčem je v tomto případě provedení nákupu a dokončení platby. Následně přichází na řadu podmínka, kdy automatizace vyhodnotí výši objednávky. Pakliže je vyšší než 1 000 Kč, dochází k akci – automatizovanému odeslání voucheru na e-mailovou adresu.
Podobný princip se dá aplikovat na téměř jakýkoliv firemní proces – chce to jen trošku trpělivosti, než se s automatizačními nástroji naučíte.
Pakliže stále nejste rozhodnuti, zda se vydat na cestu za částečnou či kompletní automatizací procesů, následující tři benefity by vás mohly přesvědčit.
Tuto výhodu jsme už zmínili na začátku – je totiž tou nejlogičtější. Díky automatizovaným firemním procesům toho můžete stihnout více za méně času. Automatizace vám může podat pomocnou ruku v:
Chybování je lidské, automatizované procesy ho však ve vínku nemají. V případě, že jsou automatizace správně nastaveny, je prakticky nemožné, aby udělaly chybu. Minimalizujete tedy také riziko, že od vás začnou zákazníci kvůli přešlapům odcházet.
A pokud by se přece jen něco nevydařilo tak, jak má, vždycky můžete automatizaci na pár kliknutí upravit.
Automatizace, stejně jako umělá inteligence, neustále nabírá na popularitě i díky tomu, jak efektivně se dá využít v marketingu a přímém navýšení realizovaných objednávek. Může totiž například:
Přesvědčili jsme vás a rádi byste se do automatizace firemních procesů pustili? Začít je velmi jednoduché – v tomto bodě se podívejte, co umí nástroje, jako je Zapier nebo AutomateWoo. A pokud aktuálně nemáte kapacity na studium, vždycky můžete požádat o radu odborníka. Ten navrhne optimální cestu, jak jednotlivé procesy automatizovat.
I taková pomoc se pak dá považovat za náklad pro váš e-shop, na který si můžete vzít půjčku pro firmu od Lemonero. I my různých automatizací využíváme – a to hlavně v rámci vyhodnocování žádostí o úvěr. A co je na tom nejlepší? Šetříme nejen svůj, ale i váš čas, protože můžete mít peníze na účtě už během 10 minut.
Díky dobře nastaveným procesům můžete průběhem času získat konkurenční výhodu, protože budete spoustu činností odbavovat rychleji. Dokážete lépe vyplňovat neustále narůstající požadavky zákazníků, rozšiřovat svou nabídku, ale s troškou znalostí i zdolávat nové trhy. A to je přece důvodem, proč jste se do podnikání pustili – neustálý rozvoj a samozřejmě generování zisku.
Nikdy není pozdě, ale čím dříve začnete, tím lépe. Pakliže se do automatizace procesů pustíte ve velmi pokročilé fázi vašeho e-shopu, její implementace už nemusí být až tak snadná.
Ať už je váš byznys velkým hráčem nebo novým přírůstkem na trhu, potřeba zavedení „zelených“ iniciativ je stále evidentnější. V článku se podíváme, jak na to.
Ať už je váš byznys velkým hráčem nebo novým přírůstkem na trhu, potřeba zavedení „zelených“ iniciativ je stále evidentnější. V článku se podíváme, jak na to.
Vymyslet ten správný název pro e-shop je mnohem náročnější činností, než se zdá. Trávit nad ní však dlouhé měsíce je kontraproduktivní. Jak na to?
Vymyslet ten správný název pro e-shop je mnohem náročnější činností, než se zdá. Trávit nad ní však dlouhé měsíce je kontraproduktivní. Jak na to?
Firemní procesy mohou být komplexní, na téměř každý z nich však existuje automatizace. V článku se dozvíte, jak automatizace funguje a proč ji začít využívat.
Firemní procesy mohou být komplexní, na téměř každý z nich však existuje automatizace. V článku se dozvíte, jak automatizace funguje a proč ji začít využívat.
Při provozu e-shopu se nevyhnete vyjednávání s dodavateli. Že to není vaší silnou stránkou? Po přečtení našeho článku možná bude.
Při provozu e-shopu se nevyhnete vyjednávání s dodavateli. Že to není vaší silnou stránkou? Po přečtení našeho článku možná bude.
Po odeslání formuláře se dostanete na nezávaznou aktivaci v administraci Vaší platební brány nebo e-shopu. Aktivace i vyhodnocení je zcela zdarma a k ničemu se nezavazujete.
Pokračováním beru na vědomí, že Lemonero s.r.o. bude zpracovávat uvedené osobní údaje za účelem vyřízení mých požadavků a souvisejících operací. Bližší informace o zpracování, včetně informací o mých právech a odvolatelnosti souhlasu s oslovováním, naleznu v Zásadách ochrany osobních údajů.
Nyní můžete přejít do administrace svého e-shopu,kde dojde k vyhodnocení.
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat produkt GoPay Financing v GoPay monitoru pod záložkou Financování (viz návod níže).
Pro vyhodnocení je nutné aktivovat Podnikatelský úvěr v klientském portálu Comgate (viz návod níže).
Pokračováním berete na vědomí, že Lemonero s.r.o. jako správce bude zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem vyřízení Vašich požadavků. Bližší informace naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů. Udělený souhlas lze odvolat na e-mailu info@lemonero.cz.
Nyní si stačí aktivovat doplněk v administraci Vašeho
e-shopu. Nejpozději následující pracovní den Vás pak budou kontaktovat naši specialisté na financování e-shopů.
Co nevidět se Vám ozveme a zjistíme
možnosti financování vašeho e-shopu.